CS: GO – Update fixt Waffenskins

Von Valve wurde ein weiteres Update für CounterStrike: GO veröffentlicht, welches noch einige Fehler der Operation Wildfire korrigiert. Weiterhin fixte man einige Darstellungsfehler bei verschiedenen Waffenskins, so dass keine untexturierten Bereiche mehr sichtbar sein sollten (Im Changelog stehen die genauen Skins, die Probleme bereiteten.). Zudem ist es nun möglich Models in die Engine zu laden, um so den Mappern mehr Gestaltungsspielraum zu geben. Außerdem wurde der Befehl cl_timeout auf 30 Sekunden begrenzt. Alle Änderungen stehen wie immer im Changelog!

Changelog
[ MISC ] – Fixed a case where Gemini campaign mission could not get checked off in the campaign journal even when the mission was active for the player at the time of completion.
– Added engine support for up to 4096 model precache table entries.
– cl_timeout setting is now capped at 30 seconds.
– Fixed weapon_fire event for the Medi-Shot having the incorrect “weapon” sent.
– Added missing tagrenade_detonate event.
– Fixed missing alphas to resolve un-skinned areas on the following weapons: USP-S | Royal Blue, P90 | Desert Warfare, UMP-45 | Corporal, SCAR-20 | Cyrex
– Improved vert count on SCAR-20 scope

[ UI ] – Fixed not being able to select the 5th slot when you have a bomb and medi-shot equipped.
– Fixed not being able to cycle through items in the 5th slot if you had more than 1.
– Fixed inventory UI hiding when preforming actions on items (like applying stickers) while in the lobby.
– Fixed lobby displaying incorrect player data when searching solo and using the inventory.
– Fixed sticker model panel overlapping quit lobby dialog and other dialogs.

[ GSLT ] – User accounts will also receive a temporary cooldown when their Game Server Login Token gets banned.

(Quelle: http://cs.ingame.de/)